Monday 30 September 2013

Νέο μακιγιάζ!!!!

Χαιρετώ και πάλι!!! Μόλις παρέλαβα κάποια καινούρια καλλυντικά και δε μπορώ, παρά να τα μοιραστώ μαζί σας!

Πρώτα απ' όλα, πήρα δυο κραγιόν σε ματ αποχρώσεις από
την Avon, Matte Kiss & Matte Crimson. Είναι χειμωνιάτικες αποχρώσεις, που θα φορεθούν πολύ φέτος! Είναι τα πρώτα ματ κραγιόν που έχω πάρει κι έχω να πω τα εξής: δεν είναι καθόλου ενυδατικά, πράγμα που με παραξένεψε στα χείλη μου, επειδή τα χρησιμοποιώ πρώτη φορά. ΑΛΛΑ! Το χρώμα δεν πάει πουθενά! Χωρίς δυσάρεστη αίσθηση στα χείλη, το χρώμα μένει άθικτο στα χείλη για ώρα, ακόμη κι αν πιείτε κάτι.
Το Σάββατο που βγήκα, έβαλα το Matte Crimson και μέχρι να γυρίσω σπίτι, το χρώμα ήταν εκεί! Έχω κατενθουσιαστεί!

Το δεύτερο καλλυντικό, είναι το άσπρο μολύβι. Είναι ένα μολύβι, που δύσκολα θα το πάρει μια γυναίκα. Συνήθως φοριέται στο εσωτερικό του κάτω βλεφάρου, δίνοντας ένταση και λάμψη στο μάτι. Όταν άρχισα να το χρησιμοποιώ, ομολογώ ότι το με δυσκόλεψε λίγο να βρω πώς μου πάει, αλλά με λίγη εξάσκηση το βρήκα!

Tip to tip: Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σαν βάση για σκιά ή ακόμα και μολύβι. Έτσι, το χρώμα θα διαρκέσει παραπάνω και θα είναι πιο έντονο! Τολμήστε το!

Φέτος βάλτε κι άλλα χρώματα στην καθημερινότητά σας και φυσικά μην ξεχνάτε η ζωή είναι beauty-full of colors!!!


Κραγιόν Matte Kiss & Matte Crimson by Avon

Μολύβι Colortrend White by Avon



No comments:

Post a Comment