Friday 7 November 2014

Και τα χέρια μας άψογα!- Όσα πρέπει να ξέρετε για τις κρέμες χεριών!

Καλησπέρα σε όλες και πάλι!!!! Τι κάνετε? Ελπίζω να είστε πολύ καλά και να μην αφήνετε τον καιρό να σας ρίχνει!
Σήμερα θα σας πω για ένα θέμα που εμένα γενικά με απασχολεί πολύ από δω και πέρα. Αφορά την ενυδάτωση των χεριών. Λόγω ποιότητας του δέρματός μου, τα χέρια μου αφυδατώνονται πολύ εύκολα, δημιουργώντας παρανυχίδες, αλλά και πληγές καμιά φορά! Άουτς, ξέρω.
Έχω ψάξει πολύ για
το τι να κάνω, ώστε από τη μία να ενυδατώνομαι και από την άλλη να μη μένει προϊόν στα χέρια και να μη μπορώ να κάνω δουλειά.
Αλλά ας το πάρουμε από την αρχή. Γενικά έχω καταλήξει, κι όχι μόνο εγώ βέβαια, ότι οι κρέμες που περιέχουν γλυκερίνη είναι οι καλύτερες. Είναι ένα έντονα ενυδατικό στοιχείο, αλλά καμιά φορά, κάνει τα χέρια να γλιστράνε λίγο. Από την άλλη, απλές ενυδατικές κρέμες δε μου κάνουν καθόλου δουλειά. Θέλω να τις ανανεώνω συνέχεια.
Κατέληξα λοιπόν στις εξής: είναι όλες από τη σειρά της Avon Care.
(Ξέρω ότι όλες από την ίδια εταιρία, αλλά πραγματικά είναι πάαααααρα πολύ καλές και πάαααρα πολύ οικονομικές. Στα €3 περίπου!!!!)

Στην κατοχή μου έχω λοιπόν:
  1. Κρέμα γλυκερίνη, αργανέλαιο και βιταμίνη Ε: είναι σχετικά καινούριο προϊόν. Εξαιρετικά ενυδατικό και παρόλο που περιέχει γλυκερίνη, δεν είναι καθόλου λιπαρό μετά την εφαρμογή της. Η μυρωδιά της είναι ουδέτερη και είναι ιδανική για καθημερινή χρήση εκτός σπιτιού.
  2. Κρέμα με γλυκερίνη, ροζ μανόλια και βιταμίνη Ε: απίθανη μυρωδιά. Όσο για τη λιπαρότητα, δε θα έλεγα ότι δεν αφήνει και κανένα ίχνος της, αλλά δεν είναι και παντελώς λιπαρή. Μπορείτε να κάνετε το οτιδήποτε μετά την εφαρμογή της.
  3. Κρέμα με γλυκερίνη: ακριβώς ό,τι και για την προηγούμενη κρέμα, Μονό που η μυρωδιά της είναι ουδέτερη.
  4. Κρέμα με βασιλικό πολτό: κι εδώ απίθανη μυρωδιά και εξαιρετική ενυδάτωση. Το μόνο κακό είναι ότι αφήνει αρετή λιπαρότητα. Είναι παχύρρευστη κρέμα θα έλεγα, σαν βαζελίνη. Τη χρησιμοποιώ συνήθως στο σπίτι όταν είναι να μην κάνω κάτι μετά ή πριν τον ύπνο.
  5. Κρέμα με βούτυρο κακάο: κι εδώ απίθανη μυρωδιά βουτύρου κακάο. Ελαφριά στη σύνθεσή της και καθόλου λιπαρή. Δε με ικανοποιεί όμως ως προς την ενυδάτωση. Είναι ό,τι πρέπει για χέρια που δεν έχουν μεγάλο πρόβλημα και για ζεστές μέρες, καθώς δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας.
Από όλες τις παραπάνω, σίγουρα δε θα μπορούσα να αποχωριστώ την πρώτη και την τέταρτη κρέμα. 

Κρέμες χεριών Avon Care by Avon. Too much is never enough!

Tip to tip: Για να διατηρείτε την ενυδάτωση των χεριών σας όσο το δυνατό περισσότερο, αποφεύγετε άσκοπα πλυσίματα και σαπουνίσματα κι εφαρμόστε την κρέμα σε νωπό δέρμα.

Εσάς ποιες είναι οι αγαπημένες σας κρέμες χεριών?

Bάλτε όλα τα χρώματα και τα αρώματα στην καθημερινότητά σας και φυσικά μην ξεχνάτε ότι η ζωή είναι beauty-full of colors!!!

2 comments:

  1. Τις έχω δοκιμάσει όλες, άλλα η καλύτερη ήταν η express moisture. Αυτή η κρέμα της avon care απορροφάται άμεσα, έχει απαλή γλυκια μυρωδιά και εξαφάνισε καθε σημάδι από τα ταλαιπωρημένα ευαίσθητα χέρια μου με την πρώτη χρήση. Είναι ''μαγική'' αυτή η κρέμα και τη συστήνω ανεπιφύλακτα.

    ReplyDelete
  2. Η αλήθεια είναι οτι δεν τις μπορουσα ποτε τις κρεμες ειδικά πάνω στα χέρια μου αλλα αυτή η σειρά ης AVON είναι τέλεια!!
    Αν θέλεις γίνε κι εσύμέλος στο Blogμου http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    Φιλάκια

    ReplyDelete