Tuesday 30 September 2014

Αγαπημένα προϊόντα φθινοπωρινής περιποίησης!

Καλησπέρα σε όλους! Τι κάνετε? Καλό φθινόπωρο να ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου!

Στο σημερινό ποστ θα σας μιλήσω για
τα αγαπημένα μου προϊόντα αυτήν την εποχή. Είναι μέρες αλλαγής και προσαρμογής. Από εκεί που ήμασταν με το αμάνικο και το πέδιλο, ξαφνικά βγήκαμε με μπουφανάκια. Απότομη η αλλαγή!
Πάμε λοιπόν!


  1. Πρόσφατα απέκτησα τη μάσκα 3 minute miracle, Beach mate by Aussie. Πολύ καλό προϊόν. Είναι βασικά καλοκαιρινή μάσκα για αφυδατωμένα και ταλαιπωρημένα μαλλιά, αλλά και πάλι, ό,τι ταιριάζει στον καθένα. Ενυδατώνει και μαλακώνει τα μαλλιά, χωρίς να τα βαραίνει. Έχει απίθανη μυρωδιά και πολύ χιουμοριστικές οδηγίες χρήσης!
  2. Πρόσφατα δοκίμασα το αφρόλουτρο Bubblebath by Avon White lily. Πρώτη φορά πήρα αυτήν την μυρωδιά κι έμεινα πολύ ικανοποιημένη. Διακριτικό αφρόλουτρο, χωρίς να είναι άοσμο και κάνει απίστευτα πλούσιο αφρό!
  3. Για μετά το λούσιμο των μαλλιών και πριν το χτένισμα, άρχισα να χρησιμοποιώ το λαδάκι Keratin smooth by Tresemme (Syoss). Δεν μπορώ να πω ότι μαλακώνει ιδιαίτερα τα μαλλιά. Σίγουρα όμως τα ξεμπλέκει για πιο εύκολο χτένισμα και μπορείτε να εφαρμόσετε μικρή ποσότητα για να φρεσκάρετε και να δώσετε περισσότερη λάμψη στα μαλλιά σας! Αντίστοιχα λαδάκια βγάζουν κι άλλες εταιρίες όπως η Pantene. Δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά έχω ακούσει ότι είναι εξίσου καλά. 
  4. Για κρέμα σώματος, καιρό τώρα χρησιμοποιώ την Avon care Cocoa Butter. Πρόσφατα όμως δοκίμασα το butter. Δεν έχω λόγια! Απίστευτη υφή, τέλεια ενυδάτωση και άρωμα που διαρκεί. Πραγματικά, οι κρέμες butter είναι οι καλύτερες για όσες ψάχνουν πλόυσια ενυδάτωση, ιδίως τώρα που κρυώνει ο καιρός. 
  5. Τέλος, το προϊόν που έχω λατρέψει την τελευταία εβδομάδα είναι το Avon care Cocoa Butter lip balm. Απίστευτη μυρωδιά, απίθανη ενυδάτωση και τέλεια αίσθηση στα χείλη. Πραγματικά δεν έχω λόγια. Μπορείτε να το εφαρμόζετε και τοπικά σε σημεία που το έχουν ανάγκη, όπως οι αγκώνες κάποιο έκζεμα. 
Και τώρα που είπα για lip balm, όπως οι περισσότερες, έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες τις μάρκες. Τον χειμώνα μάλιστα, όχι μόνο ξεραίνονται τα χείλη μου, αλλά καμιά φορά κάνω κι έκζεμα γύρω από αυτήν την περιοχή. Το συζητούσα προχτές με την αδερφή μου και καταλήξαμε ότι τα καλύτερα lip balm που έχουμε χρησιμοποιήσει είναι της Avon. Είναι πολύ ενυδατικά και διαρκούν! Έρχονται σε πολλές μυρωδιές για όλα τα γούστα. 
Προσωπικά, στο σπίτι χρησιμοποιώ αυτό με το βούτυρο κακάο και στην τσάντα έχω ένα με άρωμα Raspberry, για να μου θυμίζει λίγο το καλοκαίρι!

Εσείς ποια προϊόντα αγαπάτε αυτόν τον καιρό?

Ελπίζω να σας βοήθησα με αυτά που ανέφερα πιο πάνω!

Bάλτε όλα τα χρώματα στην καθημερινότητά σας και φυσικά μην ξεχνάτε ότι η ζωή είναι beauty-full of colors!!!

No comments:

Post a Comment