Monday 2 September 2013

Review Αυγούστου

Γεια σας και πάλι!!! Τι κάνετε; Πώς τα περάσατε στις διακοπές σας;


Εγώ πέρασα πολύ ωραία και είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω νέα πράγματα και να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου!


Review Αυγούστου

Και ξεκινάμε!

  1. Κρέμα ΒΒ Solutions από την Avon: Δεν έχω λόγια για να περιγράψω αυτό το φανταστικό προϊόν! Βγαίνει σε δύο αποχρώσεις και ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες. Η υφή του είναι πολύ βουτυρένια και είναι υποαλλεργικό προϊόν. Όταν την έβαλα στο πρόσωπό μου, η υφή του δέρματος ήταν απίστευτα απαλή! Καλύπτει, ενυδατώνει, προστατεύει από τον ήλιο και δίνει λάμψη χωρίς γυαλάδα. Είναι ένα προϊόν που θα χρησιμοποιώ ανελλιπώς και σας προτείνω να το δοκιμάσετε κι εσείς. Κατά πάσα πιθανότητα θα αντικαταστήσει και το make-up μου!
  2. Mascara Megga Effects by Avon: Είναι ένα καινοτόμο προϊόν. Το βουρτσάκι του δεν είναι σαν τα συνηθισμένα που ξέρουμε. Είναι εργονομικό και προσαρμόζεται όπως θέλετε εσείς. Όντως κάνει αυτά που λέει. Δίνει όγκο και μήκος με μια μόνο στρώση. Την έχω δοκιμάσει σε μαύρο και σε μπλε (Navy). Ομολογώ ότι το μπλε της είναι το καλύτερο μπλε που έχω δοκιμάσει. Δίνει τέτοια ένταση στα μάτια, που εγώ καθημερινά φοράω τη mascara, χωρίς να έχω βάψει καθόλου τα μάτια μου και είναι υπέρ αρκετή!
  3. Ρολόι Disney Minnie Mouse by Avon: Είναι προϊόν σε συνεργασία με την Disney και αποκλειστική διάθεση από την Avon. Είναι ένα πολύ ωραίο ρολόι. Η συσκευασία του ήταν πολύ προσεγμένη, σε ωραίο κουτί και με προστατευτικές ζελατίνες. Μέσα το καντράν είναι από φίλντισι και γύρω γύρω έχει στρασάκια. Πολύ εντυπωσιακό! Δυστυχώς στον κατάλογο αδικείται πολύ. Από κοντά είναι πολύ πιο όμορφο. 
  4. Μαντηλάκια Pom Pon με εκχύλισμα γιασεμιού: Φανταστικά μαντηλάκια! Πολύ καλύτερα με τις προηγούμενες σειρές που έχει αυτή η εταιρία. Μου φαίνονται πιο απαλά και πιο φιλικά στο δέρμα. Καθαρίζουν σχετικά εύκολα, χωρίς να χρειαστεί να τα τρίψετε και να ερεθίσετε το δέρμα σας. Μυρίζουν πολύ ωραία και δίνουν μια αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας.
  5. Timotei σαμπουάν με εκχυλίσμα χέννας: Πολύ καλό σαμπουάν. Κάνει αφρό με λίγο προϊόν και μυρίζει πολύ ωραία. 1-2 λουσίματα είναι αρκετά. Το ενδιαφέρον είναι ότι το χρώμα του είναι καφεκόκκινο και έντονα ιριδίζον. Αυτό που με ανησυχεί είναι το εκχύλισμα χέννας. Παλιά τα μαλλιά μου έβαφα με χέννα και μου ήταν πολύ δύσκολο μετά να κάνω αλλαγές στο χρώμα. Άρα δε θα το πρότεινα σε κοπέλες με ανοιχτόχρωμα μαλλιά ή που έχουν σκοπό να ανοίξουν το χρώμα.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα; Θα ήθελα πολύ να μου πείτε κι εσείς τη γνώμη σας!

 Βάλτε κι άλλα χρώματα στην καθημερινότητά σας και μην ξεχνάτε η ζωή είναι beauty-full of colors!!!

No comments:

Post a Comment