Friday 24 October 2014

Κραγιόν- Φθινοπωρινές/χειμωνιάτικες αποχρώσεις

Σας καλησπερίζω και πάλι!
Σήμερα θα σας πω για κραγιόν. Και ποια γυναίκα δεν έχει κραγιόν και ποια γυναίκα δε φοράει
κραγιόν? Ματ, ιριδίζοντα, παλ, nude, έντονα σίγουρα κάποια από αυτά υπάρχουν στο νεσεσέρ μας!


Προσωπικά μου αρέσει πολύ το έντονο, αλλά προσεγμένο μακιγιάζ, γι' αυτό και τα περισσότερα κραγιόν μου είναι στις αποχρώσεις του φουξ και του κόκκινου. Παρόλα αυτά, τελευταία μου αρέσουν τα πιο γήινα χρώματα. Και ξεκινάμε!
  • Το πρώτο και αγαπημένο μου κραγιόν είναι το Avon Ultra Color Hot Pink. Είναι ένα χειμωνιάτικο φουξ θα έλεγα. Κρατάει πολύ και δίνει αυτό το παιχνιδιάρικο look σε κάθε μου εμφάνιση. Σχεδόν ίδια απόχρωση, αλλά πιο φωτεινή είναι το Avon Ultra Color Matte Fuschia. Πιο ζωηρό χρώμα με ακόμη μεγαλύτερη διάρκεια. Για κάποιον λόγο, το φουξ κραγιόν μου αρέσει πολύ στις κοπέλες με χάλκινα μαλλιά. Και φυσικά ένα από τα αγαπημένα με επίσης μεγάλη διάρκεια το Avon Perfect Kiss Make out Red! Πολύ αγαπημένα επίσης είναι από τη σειρά Extra lasting τα: Ravishing Rose- ένα χειμωνιάτικο σκούρο ροζ/σάπιο μήλο και το Vintage Pink- το κλασσικό ροζ, που φοριέται όλο τον χρόνο! Tip to tip: προτιμήστε να συνδυάζεται αυτές τις αποχρώσεις με ροζ ρουζ, για πιο φυσικό αποτέλεσμα.
  • Μετά πάμε στα κόκκινα. Το all time classic, αλλά χειμωνιάτικο, είναι το Avon Extra Lasting Eternal Flame. Άπειρη διάρκεια, πλήρης κάλυψη, το τέλειο βαθύ κόκκινο κραγιόν. Την άνοιξη και το καλοκαίρι το αντικαθιστώ με το Avon Perfect kiss Red Embrace. Είναι πιο ανοιχτό κόκκινο με πορτοκαλί υποτόνους. Ταιριάζει απίστευτα σε αυτές με ανοιχτή επιδερμίδα και στις ξανθιές. Παρόλα αυτά, αυτήν την εποχή μου αρέσει πολύ και το Avon Ultra Color Matte Ruby. Είναι βαθύ κόκκινο με φουξ υποτόνους. Κρεμώδης υφή, ματ όψη, μεγάλη διάρκεια. Tip to tip: συνδυάστε το με eye liner στα μάτια, σε όποια απόχρωση θέλετε, όποια ώρα της ημέρας θέλετε!
  • Τώρα θα πω για τις πιο πρόσφατες αγορές μου, που είμαι σίγουρη θα φορέσω όλο τον χρόνο! Η πρώτη είναι μια καφέ-Nude απόχρωση, από τα νέα φανταστικά κραγιόν της Avon, Ultra Color Bold, στη απόχρωση Mega Impact! Τέλεια εφαρμογή, απίθανο χρώμα, ενυδάτωση και διάρκεια! Το δεύτερο είναι το Avon Ultra Color Blush Nude. Είναι με σατινέ τελείωμα, τελείως nude με ροζ υποτόνους. Tip to tip: φοριέται όλη μέρα και το προτιμώ με καφέ smokey eyes. Και η δεύτερη ένα πιο σκούρο καφέ Avon Perfect Kiss Undressed Brown.
  • Και μην ξεχνάμε το απόλυτο must της φετινής σεζόν! Το μωβ! Αγαπημένο δικό μου το Avon Perfect Kiss Berry Smooch! Με το αγαπημένο πλέον περίγραμμα Avon Glimmersticks Deep plum, το οποίο φυσικά φοριέται κ σκέτο με λίγο lip gloss!
Tip to tip: Φυσικά μπορείτε να τονίσετε όλες τις παραπάνω αποχρώσεις με περίγραμμα, είτε σε απόχρωση κοντά στην απόχρωση του κραγιόν, είτε όχι. Προσωπικά, σε όλα τα παραπάνω κραγιόν χρησιμοποιώ το ίδιο περίγραμμα! Ναι! Γίνεται! Χρησιμοποιώ το περίγραμμα Avon Glimmersticks Simply Spice. Είναι μια καφέ απόχρωση. Γενικά να ξέρετε ότι το καφέ περίγραμμα, όχι πολύ σκούρο όμως, ταιριάζει με όλα τα κραγιόν. Ίσα ίσα να κάνει μια μικρή αντίθεση και να τονίσει το σχήμα των χειλιών σας και το χρώμα του κραγιόν. Προσοχή μην το παρακάνετε!


Red Embrace, Eternal flame by Avon

Matte Fuchsia, Hot Pink, Make out Red, Ravishing Rose,
Vintage Pink by Avon

Mega Impact, Blush Nude, Undressed Brown by Avon

Berry Smooch by Avon


Bάλτε κι άλλα χρώματα στην καθημερινότητά σας και φυσικά μην ξεχνάτε η ζωή είναι beauty-full of colors!!!

1 comment:

  1. Φανταστικά τα tips σου!!! Και εχεις επιλέξει και από τα αγαπημένα μου καλλυντικά! Εγώ συνήθως ψωνίζω από εδώ https://www.notos.gr/omorfia/kalludika-epilektikis/. Μ αρέσει πολύ οι ποικιλία του. Πως σου φαίνεται?

    ReplyDelete