Friday 15 November 2013

Η τέλεια βάση μακιγιάζ

Γεια σας και πάλι! Τι κάνετε?

Σήμερα θα σας πω πάλι για μακιγιάζ! Όπως καταλάβατε είναι κάτι στο οποίο έχω επενδύσει πολύ τελευταία. Οι τελευταίες μου αγορές, αφορούν περισσότερο τη βάση του μακιγιάζ. Λοιπόν, πάμε!

  • Make-up Extra lasting by Avon απόχρωση Nude: Το καλύτερο make-up που έχω δοκιμάσει. Τέλεια κάλυψη! Κάλυψε όλες τις κοκκινίλες και τις ατέλειες. Αν δεν έχετε πολλές ατέλειες, ίσως να σας φανεί βαρύ. Εγώ πάντως μετά από τόσα χρόνια, κατέληξα σε αυτό το make-up. Τη μια φορά έβαλα πούδρα από πάνω και μου φάνηκε πολύ βαρύ, αλλά μετά από ώρες δεν είχα γυαλίσει στο ελάχιστο! Αλλά και την άλλη φορά που δεν έβαλα, πούδρα, πάλι δε γυάλισα καθόλου, κι έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα! Οι αποχρώσεις nude κι ivory είναι για τις ανοιχτές επιδερμίδες, με τη μόνη διαφορά ότι το πρώτο είναι τελείως άχρωμο, ενώ το δεύτερο ροζίζει ελάχιστα.
  • Concealer Ideal Flawless απόχρωση Fair by Avon: Επίσης εξαιρετικό προϊόν! Πολύ καλή κάλυψη, απλώνεται εύκολα και διαρκεί περισσότερο από άλλα που έχω δοκιμάσει, χωρίς να σπάει.
  • Πινέλο make-up by Avon  Στην αρχή για να είμαι ειλικρινής δεν μου πολυγέμισε το μάτι, αλλά μια φορά έβαλα concealer με αυτό και το λάτρεψα! Απλώθηκε τέλεια και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι η σκιά έμεινε σταθερή για περισσότερο απ' ότι όταν το είχα βάλει με το χέρι. Έπειτα επιχείρησα να εφαρμόσω και το make-up και τελικά ήταν πολύ πιο εύκολο απ' ότι περίμενα.
  • Concealer Magix απόχρωση Fair by Avon: Αυτό το προϊόν μου αρέσει πολύ και το έχω καιρό. Είναι σε μορφή mousse, με πινελάκι σαν αυτό του lip gloss. Απλώνεται πανεύκολα και αφήνει το δέρμα πολύ απαλό προσδίδοντάς του λάμψη. Αυτή είναι και η δουλειά του. Δηλαδή είναι μόνο για λάμψη. Δεν καλύπτει. Οπότε αν έχετε μαύρους κύκλους, μην το βάλετε σκέτο.

Η τέλεια βάση μακιγιάζ


Tip to tip:
  • Απλώστε το make-up και το concealer σας με το πινέλο. Έτσι θα έχετε ομοιόμορφο αποτέλεσμα κι επειδή είναι λεπτό, έχετε και πρόσβαση στα πιο δύσκολα σημεία, όπως εκεί μου ξεκινάει το τριχωτό της κεφαλής.
  • Μόλις τελειώσετε το μακιγιάζ σας εφαρμόστε κάτω από τα μάτια και λίγο στα μάγουλα το Concealer Magix. Αυτό θα σας δώσει λάμψη και πιο φρέσκια όψη.
  • Για να κρατήσει το κραγιόν σας ή το lip gloss σας περισσότερο, μη βάλετε στα χείλη υγρό make-up, δε θα κάνει δουλειά. Βάλτε concealer ή make-up σε στερεή μορφή.
  • Πλένετε τα πινέλα σας μετά από κάθε χρήση. Έτσι θα είναι πάντα έτοιμα για χρήση και χωρίς μικρόβια!
Αυτά είχα να σας πω σήμερα. Περιμένω τα σχόλιά σας πάνω στο θέμα! 

Φέτος βάλτε κι άλλα χρώματα στην καθημερινότητά σας και φυσικά μην ξεχνάτε η ζωή είναι beauty-full of colors!!!

No comments:

Post a Comment