Tuesday 31 March 2015

New products shipped from home...!

Καλησπέρα και πάλι σε όλους!

Ελπίζω να είστε όλοι μια χαρά και ν' απολαμβάνετε τον ερχομό της Άνοιξης!

Σήμερα θα σας πω για τα κάποια από τα αγαπημένα μου Avon προϊόντα, τα οποία μου έστειλε η μητέρα μου από την Ελλάδα!!!



Θα ξεκινήσω από τα καινούρια!
  • Το νέο άρωμα της Mesmerize Black. Απίθανο άρωμα! Κρατάει ΟΛΗ μέρα! Ανατολίτικο , φρουτώδες και λουλουδάτο, με νότες μανταρινιού, γιασεμιού και αισθησιακών tonka beans. Παρέα με το άρωμα ήρθε κι η ασορτί πασμίνα! 
  • Το νέο καγιόν Ultra Colour Indulgence στην απόχρωση Royal Peony. Εξαιρετική ποιότητα! Λαμπερό κι έντονο χρώμα, που ενυδατώνει και διαρκεί! Η συγκεκριμένη απόχρωση, για μένα είναι must γι' αυτήν την εποχή και το καλοκαίρι που θα πάρουμε και λίγο χρωματάκι.
  • Πήρα και ρολόι! Πανέμοφο! Δεν έχω λόγια!
Και τώρα στα παλιά κι αγαημένα που πάντα έχω στοκ!
  • Mascara Big and Daring. Νούμερο 1 αγαπημένο προϊόν. Πολύ σταθερή, χωρίς να είναι αδιάβροχη. Ότι πρέπει για όσες φοράνε φακούς επαφής ή δουλεύουν πολλή ώρα στον υπολογιστή. Δεν τρέχει καθόλου και δεν έχω και πρόβλημα να την βγάλω μετά. Έμαθα ότι βγήκε κι απόχρωση Blackest Black!
  • Απαραίτητο κομμάτι στο μακιγιάζ μου είναι η κρέμα naturals BB της για ματ τελείωμα. Έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα και είναι η μόνη κρέμα ΒΒ που μου κάνει. Καλύπτει, χωρίς να φαίνεται, δίνοντας λάμψη και φυσικό τελείωμα στο πρόσωπο.
  • Φυσικά δεν ξεχνώ τα νούμερο ένα βερνίκια νυχιών με τελείωμα gel, Sheer love & Mauvelous! Δείτε σχετική ανάρτηση εδώ.
  • Πήρα και το σπρέυ για γρήγορο στέγνωμα. Επειδή δεν έχω και πολύ χρόνο, θέλω μια έξτρα βοήθεια για να στεγνώνει το βερνίκι μου γρήγορα. Αυτό το προϊόν είναι το καλύτερο! Όχι μόνο στεγνώνουν άμεσα, διαρκούν ακόμη περισσότερο!
  • Και τελευταίο, η κρέμα χεριών με βασιλικό πολτό. Δεν έχω λόγια! Άμεση ενυδάτωση και απίθανο άρωμα. Την λατρεύω!
Sheer love, Mauvelous, Royal Peony

Ο καιρός θα φτιάξει όπου να 'ναι, επομένως μην ξεχνάτε να φροντίζετε τον εαυτό σας και να του κάνετε δωράκια πού και πού!

Βάλτε όλα τα χρώματα και τ' αρώματα στην καθημερινότητά σας και μην ξεχνάτε ότι η ζωή είναι beauty-full of colours!!!

No comments:

Post a Comment