Thursday 28 August 2014

Τα απαραίτητα καλλυντικά!

Καλησπέρα σε όλους και πάλι! Εύχομαι να περνάτε απίθανα αυτές τις μέρες!

Σήμερα θα κάνω ένα ποστ για τα απαραίτα καλλυντικά αυτήν την εποχή. Ό,τι χρειάζεστε δηλαδή για να δημιουργήσετε ένα απλό μακιγιάζ, αλλά και κάτι πιο επίσημο. Ιδίως αυτές τις μέρες που έχουμε όλο βαφτίσεις και γάμους! Ομορφιές και χαρές!

  1. Το πρώτο προϊόν είναι το νέο αντηλιακό Avon Sun Fresh. Έχει ΔΠ 30. Πέρα από την απαλή, αλλά ευχάριστη μυρωδιά του, αυτό το αντηλιακό έχει πολύ ελαφριά υφή! Ό,τι πρέπει για πριν το μακιγιάζ και τις λιπαρές επιδερμίδες.
  2. Στη συνέχεια, η αγαπημένη μου κρέμα Ideal Flawless CC. Παρόλο που έχει ΔΠ 50, δεν είναι λιπαρή και καλύπτει ικανοποιητικά τις ατέλειες.
  3.  Για τα μάτια τα δυο απίθανα αδιάβροχα μολύβια Glimmersticks by Avon στις αποχρώσεις Teal Waters και Pearly. Είναι το πιο κατάλληλο προϊόν λόγω ζέστης. Tip to tip: το δεύτερο δοκιμάστε να το απλώσετε σαν βάση σκιάς για διάρκεια και πιο έντονο χρώμα.
  4. Οι νέες τετραπλές σκιές Go Natural by Avon. Απίθανος συνδυασμός. Τις χρησιμοποιώ από το πρωί μέχρι το βράδυ!
  5. Colortrend mascara Cobalt Cabaret για μια δόση τσαχπινιάς και χρώματος. Tip to tip: εφαρμόστε στις πάνω βλεφαρίδες μαύρη μάσκαρα και στις κάτω χρωματιστή.
  6. Η νέα αγαπημένη μάσκαρα Big & Daring δε θα μπορούσε να λείπει από το νεσεσέρ μου! Δείτε εδώ περισσότερα.
  7. Για τα νύχια τα απίστευτα μανό με τελέιωμα τζελ της Avon στις αποχρώσεις Glimmer και Parfait Pink! Δείτε εδώ περισσότερα.
  8. Για τα χείλη δεν ήξερα τι να πρωτοδιαλέξω. Γενικά μου αρέσουν τα έντονα βαμμένα χείλη. Έτσι, μαζί μου έχω τα εξής: 
  • Ultra Color Hibiscus: Ένα απίθανο χρώμα! Είναι πιο απαλό στα χείλη και σε όδες έχω δει να το φοράνε, φαίνεται διαφορετικό, αλλά όλες το λάτρεψαν! Και φυσικά μένει στα χείλη. Για να είμαι ειλικρινής, δεν το περίμενα να μένει για τόσες ώρες και ύστερα από έξοδο.
  • Το αγαπημένο μου Ultra Color Matte Fuchsia για έντονο χρώμα και πολύ μεγάλη διάρκεια.
  • Ενυδατικό κραγιόν με. ΔΠ 15 στην απόχρωση Pink. Μη σας ξεγελάει το άσπρο. Στα χείλη είναι ένα πολύ απαλό ροζ με μωβ υποτόνους.
  • Colortrend Kiss n' go Passion: Ένα απαλό ροδακινί για όλη την ημέρα. 
  • Colortrend Kiss n' go Violet Friday: Θα το έλεγα το μωβ της Barbie. Αν βάλετε πολύ, θα είναι το ασπρουλιάρικο το μωβ, το οποίο σε ορισμένες επιδερμίδες δείχνει απίθανο! Θα το πρότεινα για απόγευμα προς βράδυ.
  • Και τέλος, για λάμψη στα χείλη, Ultra Glazewear lip gloss by Avon στην απόχρωση Mauve movement. Γενικά δεν είμαι φαν των lip gloss, οπότε έχω ένα χρώμα χειμώνα καλοκαίρι.
Φωτογραφία χωρίς επεξεργασία
Ελπίζω να σας βοήθησα! Να έχετε ένα απίστευτο υπόλοιπο καλοκαιριού!

Bάλτε όλα τα χρώματα στην καθημερινότητά σας και φυσικά μην ξεχνάτε ότι η ζωή είναι beauty-full of colors!!!

No comments:

Post a Comment