Friday 20 June 2014

Κι η mascara τέλεια κορίτσια Νο2! Νέα mascara Big & Daring by Avon

Καλησπέρα σε όλες! Τι κάνετε? Ελπίζω να χαλαρώνετε σε μια παραλία!

Σήμερα θα σας πω για την τελευταία mascara που δοκίμασα. Είναι η νέα mascara  Big & Daring by Avon! Κάθε φορά με εκπλήσσει αυτή η εταιρία με τα προϊόντα της και ιδίως με τις mascaras! 

Θα ξεκινήσω πρώτα από τα "τεχνικά" μέρη του προϊόντος αυτού.
Αυτή η mascara έχει τα εξής πολύ ενδιαφέροντα: 
  • Το καινοτόμο βουρτσάκι του! Το έχουν ονομάσει βουρτσάκι Dynamite και είναι καμπυλωτό με τρίχες που έχουν σφηνοειδές σχήμα. Να πούμε εδώ ότι ο σχεδιασμός αυτός έχει πατενταριστεί, άρα δε θα το βρείτε πουθενά αλλού!
  • Λόγω σχεδιασμού, υπόσχεται ότι πιάνει όλες τις βλεφαρίδες χωριστά, δίνοντας όγκο 360 μοιρών!
  • Το δε περιεχόμενο, δεν είναι η κλασική σύνθεση που όλες έχουμε συνηθίσει, Είναι κρέμα ζελέ, με κολλαγόνο και πρωτεΐνη, πράγμα που σημαίνει όχι μόνο ένταση και χρώμα, αλλά θρέψη κι αντιγήρανση!
  • Βγαίνει σε τρεις αποχρώσεις: Black, Brown Black & Navy.


Τώρα θα σας πω τις εντυπώσεις μου.
Με το που την έπιασα στα χέρια μου η πρώτη μου σκέψη ήταν "Πολυτέλεια". Δεν ξέρω γιατί, αλλά η συσκευασία, το βάρος, εκείνη η ροζ λεπτομέρεια στο καπάκι, μου έδωσαν μια αίσθηση πολυτέλειας.
Στη συνέχεια που τη δοκίμασα, διαπίστωσα ότι ανταποκρίνεται στις υποσχέσεις κι όχι μόνο! 
Όντως, ξεχωρίζει μια μια τις βλεφαρίδες δίνοντας τολμηρό όγκο, αλλά παράλληλα τις ανορθώνει και τους προσδίδει καμπυλότητα. Ως προς το τελευταίο μάλιστα, είναι η καλύτερη που έχω δοκιμάσει!
Την έκανα δώρο στη μητέρα μου, η οποία ξετρελάθηκε!

Mascara Big & Daring by Avon
Έρχεται σε πολύ καλή τιμή (7,95 ευρώ) και είναι κομμάτι μιας πολύ ενδιαφέρουσας καλοκαιρινής προσφοράς!

Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα!

Bάλτε όλα τα χρώματα στην καθημερινότητά σας και φυσικά μην ξεχνάτε ότι η ζωή είναι beauty-full of colors!!!

No comments:

Post a Comment