Thursday 10 April 2014

Μακιγάζ που διαρκεί- Σειρά Extra lasting by Avon

Καλησπέρα σε όλους! Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα!

Σήμερα αποφάσισα να κάνω ένα ποστ για κάποια πολύ αγαπημένα μου καλλυντικά. Όλα αφορούν τη σειρά Extra lasting by Avon. Σε λίγες μέρες ξεκινάνε οι διακοπές του Πάσχα και οι περισσότεροι θα είμαστε έξω το περισσότερο της ημέρας! Δε θα ήταν τέλειο να διαρκούσε και το μακιγιάζ μας όλη μέρα? Για δείτε παρακάτω...


Θα ξεκινήσω με τα κραγιόν. Είναι πραγματικά εξαιρετικά! Ωραίες αποχρώσεις και πραγματικά κρατάνε πολύ. Ακόμα και οι πιο ανοιχτές αποχρώσεις. Αυτό όμως που μου αρέσει πιο πολύ είναι η υφή τους. Στην εφαρμογή τους είναι πανεύκολα, γιατί είναι πολύ ενυδατικά. Μετά όμως, αφυδατώνονται, χωρίς να ξεραίνουν τα χείλη και να είναι δυσάρεστα, για μεγαλύτερη διάρκεια. Οι αποχρώσεις που έχω είναι:
  • Ravishing Rose- πιο σκούρο ροζ, αλλά δίνει άλλη αίσθηση σε όλο το look. Ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα!
  • Vintage Pink- το ροζ για όλες τις εποχές! Το κατάλληλο ροζ για όλη τη μέρα! Επίσης αγαπημένο από πολλές!
  • Eternal Flame- μπορντό! Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Απλά τέλειο!
  • Totally Twig- καφέ προς κεραμιδί θα το έλεγα. Αγαπημένο από πολλές!
  • Cappuccino- απαλό καφέ με λίγο shimmer, όσο χρειάζεται για να αναδειχθεί το χρώμα
Το επόμενο προϊόν που μου άρεσε πολύ, είναι η mascara. Κάνει απίστευτες βλεφαρίδες! Με δυο στρώσεις δίνει μήκος και απίστευτο όγκο! Δεν το περίμενα, για να είμαι ειλικρινής. Το μόνο ίσως που θα έλεγα ότι μ' ενοχλεί, είναι ότι σε μένα οι δυο στρώσεις είναι πολύ. Νιώθω βαριές τις βλεφαρίδες μου. Ενώ, με μια στρώση είναι μια χαρά, αλλά δεν έχει εκείνον τον απίστευτο όγκο.




Το make-up, όπως έχω αναφέρει μου αρέσει πολύ. Προσφέρει πλήρη κάλυψη, χωρίς γυαλάδες. Και σε ξηρές επιδερμίδες ταιριάζει πολύ, προσφέροντας ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα!

Το eye-liner, είναι με σφουγγαράκι στην άκρη. Εύκολο στην εφαρμογή, κυρίως για τις αρχάριες, με αντοχή στον χρόνο και πολύ εύκολο στο να το ξεβάψεις.

Τέλος, το διφασικό ξεβαφτικό/λαδάκι. Είναι το πιο αποτελεσματικό και πιο ήπιο ξεβαφτικό ματιών που έχω δοκιμάσει! Αφαιρεί πολύ εύκολα, ακόμη και το αδιάβροχο μακιγιάζ, χωρίς να αφήνει ίχνη και κοκκινίλες στην περιοχή του ματιού. Είναι κατάλληλο για ευαίσθητα μάτια και για όσες φοράνε φακούς.




Bάλτε κι άλλα χρώματα στην καθημερινότητά σας και φυσικά μην ξεχνάτε η ζωή είναι beauty-full of colors!!!

No comments:

Post a Comment