Wednesday 19 February 2014

Γιατί ήρθε πάλι ναι! Το καρναβάλι ναι!

Σας καλησπερίζω με πολύ καλή διάθεση! Ως γνωστόν, έχει ανοίξει ήδη το τριώδιο! Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, παρόλο που μπορεί να μην συμμετέχω, η διάθεσή μου ανεβαίνει. Μένω στην Πάτρα και η πόλη έχει στολιστεί εδώ κει πολλές μέρες! Το Σάββατο παντού κόσμος μασκαρεμένος, συμμετείχε στο κυνήγι του θησαυρού και πήγαινε σε πάρτι! Όλοι ήταν πολύ κομψά ντυμένοι, είτε με αυτοσχέδιες στολές, είτε με ήδη αγορασμένες!


Έτσι λοιπόν, έχω μπει κι εγώ στη διαδικασία για το τι θα κάνω με την εμφάνισή μου φέτος. Πέρυσι το μόνο που είχα κάνει ήταν να πάρω ένα ωραίο καπέλο μάγισσας και να κάνω ένα έντονο μακιγιάζ, που δε μου πέτυχε κιόλας! Γι' αυτό φέτος το έχω ψάξει καλύτερα. Εάν δε μπω σε γκρουπ, σκέφτομαι να κάνω το μακιγιάζ του μαύρου κύκνου, που στην ουσία τραβάς ακανόνιστες ευθείες γραμμές στο μάτι και γεμίζεις τα κενά με ασημί ή άσπρο και μαύρο χρώμα.

Για όσες δεν θέλουν να δοκιμάσουν κάτι τέτοιο, μπορούν να κάνουν ένα ασυνήθιστα έντονο μακιγιάζ και να φορέσουν ψεύτικες βλεφαρίδες. Πάντως ό,τι και να κάνετε, το πολύ και το έντονο χρώμα είναι must! Και φυσικά μην ξεχνάτε το αγαπημένο μας glitter! Too much is never enough! 

Και φυσικά, μην ξεχάσετε τα νύχια σας! Υπάρχουν άπειρες ιδέες! Και για όσες δεν μπορείτε να κάνετε περίπλοκα σχέδια, υπάρχουν αυτοκόλλητα σχέδια για όλο το νύχι!

Σας δίνω μερικές ιδέες. Να ξέρετε πως αν έχετε ένα εντυπωσιακό μακιγιάζ, δε θα χρειαστείτε κάτι άλλο! Το πολύ πολύ, ένα καπελάκι ή κάποια άλλο μικρό αξεσουάρ!


Bάλτε κι άλλα χρώματα στην καθημερινότητά σας και φυσικά μην ξεχνάτε η ζωή είναι beauty-full of colors!!!


  • Μακιγιάζ
















  • Ψεύτικες βλεφαρίδες







  • Nail Art








No comments:

Post a Comment