Thursday 9 January 2014

Τα κιλά από την Καισαρία!

Καλημέρα σε όλες και καλή χρονιά! Σας εύχομαι ένα 2014 γεμάτο ομορφιά και χρώματα!!!

Πώς τα περάσατε τις γιορτές? Όσους έχω ρωτήσει μέχρι τώρα, ένα μου λένε "Πολύ φαΐ!". Όλοι μας ομολογώ! Πήραμε κάποια κιλά μέσα στις γιορτές και τώρα άντε να τα χάσουμε!
Παρακάτω σας έχω κάποιες απλές συμβουλές για το τι μπορείτε
να κάνετε για να χάσετε τα κιλά των γιορτών και να βελτιώσετε (όσες έχετε θέμα) την όψη πορτοκαλιού, χωρίς να τρελαθείτε!
  • Ελαττώστε κατά πολύ τα γλυκά, έως και τελείως, και προσθέστε στη διατροφή σας περισσότερη σαλάτα και φρούτα.
  • Προσπαθήστε να τρώτε πολλά και μικρά γεύματα.
  • Πίνετε αρκετό νερό.
  • Κάνετε σωματική άσκηση καθημερινά. Δηλαδή, προσπαθήστε να περπατάτε πιο πολύ. Κατεβείτε 2-3 στάσεις νωρίτερα και όποτε μπορείτε, αποφύγετε το ασανσέρ. Αυτό και μόνο αρκεί.
  • Τέλος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βοηθητικές κρέμες. Υπάρχουν στο εμπόριο κρέμες που καίνε το λίπος και μειώνουν την εμφάνιση της κυτταρίτιδας. Για το πρώτο δεν είμαι σίγουρη κατά πόσο δουλεύουν, αλλά σίγουρα μειώνουν την κυτταρίτιδα! Ανάλογα με το προϊόν, έχετε και τα ανάλογα αποτελέσματα!
Προσωπικά έχω δοκιμάσει κι έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη με την κρέμα Solutions Cellu Break by Avon  με εκχύλισμα λευκάγκανθου και καφεΐνης. Βοηθά στη μείωση της εμφάνισης πορτοκαλιού και βοηθά στη διατήρηση της λείας επιδερμίδας! Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε!

Solutions Cellu Break by Avon
Bάλτε κι άλλα χρώματα στην καθημερινότητά σας και φυσικά μην ξεχνάτε η ζωή είναι beauty-full of colors!!!
Eυτυχισμένο το 2014!!!!

No comments:

Post a Comment